Ikke Kroken på døra akkurat

Ja alle dere som alltid spør om hvordan det går på huset. Lemme give you tha answer. Det GÅR på huset. Det går BIG time. Det går seg til. Det .. ja. Anyways, seriøst - huset er nesten ferdig. Plutselig satt vi der, med et ferdig hus i hendene, og ikke visste vi hva vi skulle med det nesten. Bo i det? Seriøst? Okay!

Flytta litt esker i helga da. Og litt møbler. Kjørte henger selv da, rygga og greier. Lukta bare litt kløtsj, ikke så mye. Ikke så farlig. Har jo tross alt bygd et hus, burde klare å henge henger på hengefestet! Og kjøre. :)

Inni huset så har alle de tingene vi lissom planla og tenkte blitt til faktiske flater, plater, vegger, lamper, farger og dører. Det er så sykt kult for det er lissom sånn at sånn som det går for alle andre som bygger hus - sånn gikk det for oss også! Det gikk!

Over til bildur fra Hildur.

Sånn peis har vi. Og det bordet det heter Don't Leave Me og er fra Hay og er mitt og jeg skal aldri leave noen i hele mitt liv. :) <3
Sånn kaffemaskin har vi. Bare at den er Hilde sin. 
 Disse vet jeg ikke hvem er sine. õ_~ 
 Venti la Tor - lolski. ;) Sånn ser Tor ut på den fine, hvitflisede veggen vår.
 Hilde og jeg har begge litt dilla på skåler, så det bli Skål O'Rama nå som vi flytter sammen.  
Gjøkke no det! 
 Mellom kjøkken og stua  og stua og gangen hadde vi åpninger som trengte glassdører. Vi trodde nesten at det bare fantes de der med ruter i, men så fantes disse! Og de tok vi for de passa så fint med resten. Anbefales til alle med klin lik smak som oss! 
Lover mer oversiktlig bilderas når vi har flyttet inn og det er fint og ryddig og sånn. Da skal dere få se på hus da! 

Nå skal Hilde og jeg feire at vi snart skal flytte inn i huset, så da stikker vi til Mexico. 
Og utrolig nok så frister det meg å synge høyt 
NO VIL Æ FÆRRA TE MEXICO
Utrolig nok.


0 kommentarer:

Legg inn en kommentar