Cirka snilleste i verden

Mens undertegnede var i København og godtet seg med god mat, godt selskap og gode opplevelser tok denne lille, sterke, fantastiske gjengen og ryddet søppel utenfor huset vårt. Skal sies at det var mye søppel der. Har ikke bilde av det engang, så flaut mye søppel var det.

Men det jeg gjorde var at jeg skaffet kontainer, også bedyret jeg min klønhethet over å dra til Køben akkurat nå og at stakkars Hilde som måtte rydde søppel alene kanskje noen kunne hjelpe henne. Er jeg ikke smart? Alle ville trå til for alle er så glad i Hilde! :)

Skulle nesten ønske at jeg hadde vært der.

Uansett. UTROLIG digg å dra fra en besøplet, besølet, besnødd gårdsplass til å komme hjem til en beryddet, betørr, besnøfri en. Akkurat som jeg planla det. Ho ho. :)

TUSEN TAKK snilleste familie + Ida. :) You guys are like gold clumps in my stone heart. <3

 Dette ville ca tatt 6 ganger så lang tid uten dere! Minst! Og litt for mye motivasjonssjokolade. 
 Tøffe-Tobias og Kule-Kjetil!  
Og Daniel da. 4 år og uten frykt. Kastet søppel og jobbet som en mann. :') Ja... man kan bli rørt av sånt.
"Men kan jeg få penger nå?" Han sparer til Skylanders. 
 Go Bjørni!
 Ida <3 :) 
 Vips. Full. Uten at jeg merka det engang. 

TAKK! <3

0 kommentarer:

Legg inn en kommentar